Usaldage oma kaubad usaldusväärsetele meretransportijatele, kes tagavad ohutuse ja täpsuse laialdaste maailmamerede kaudu. Meie spetsialistid tagavad tõhusa kaubavedude juhtimise, pakkudes usaldusväärsust ja täpsust kogu marsuudi vältel.
01
Te täidate ja esitate taotluse nõustamiseks.
02
2-4 tunni jooksul teatame täpse hinna ja kättetoimetamise tähtajad
03
Koostame vedu ja kauba kindlustuse lepingu
04
Transpordi saatmine lähtekohale
05
Me hoolitseme kogu tollivormistuse ja kauba transportimise eest.
LÕPP
Te olete oma kauba ohutult ja õigeaegselt kätte saanud.
Meie deklarandid tunnevad hästi tolliseadustikku ja impordi ning ekspordi eripära.
Aitame tootja makse tasuda ja koostame sulle vajalikud dokumendid.
Oma autopargi ja otseste lepingute kaudu lennuettevõtjatega toome sinu kauba kiiresti ja soodsalt kohale.
Me teostame kompleksset hankimist, samuti kaupade kontrollimist enne teile saatmist.
Töötame kõige keerukamate kaubagruppidega.
Meie ettevõttel on lepingud suurte hoiuladudega, kus saad konsolideerida oma saadetised.
Meie garantii õigeaegse tarnimise kohta põhineb meie spetsialistide pädeval tööl ja rikkalikul kogemusel. Ekspedeerija ja kliendi vaheliste suhete loomiseks oleme välja töötanud dokumentide kogumi, milles on määratletud poolte kohustused ja ülesanded.
Meil on kaasaegne laopind, mis on mõeldud teie kauba individuaalseks paigutamiseks. Ladu on varustatud videovalve- ja tulekahjusignalisatsioonisüsteemiga ning hoiab olenevalt aastaajast mugavaid temperatuuritingimusi 14-22 kraadi Celsiuse järgi. Ladu on varustatud kaasaegsete seadmetega õrnaks laadimiseks ja mahalaadimiseks.
Kindlustuskaitse laieneb alates hetkest, mil veos võetakse vastu väljumiskohas, ja katab kogu veo perioodi, sealhulgas ümberlaadimised, vaheladustamine 60 päeva jooksul, ning kestab kuni veose lõppsihtkohta toimetamiseni.
Kui on vaja saata kaup või lasti riiki teisel kontinendil, peetakse meretransporti üheks usaldusväärseimaks ja efektiivsemaks võimaluseks. Sellistel juhtudel ei ole kauba saatmine veoautodega või raudteed mööda praktiline, kuna tarnija ja vastaspool on maailmamere veega eraldatud.
Kuidas erinevad meretranspordi viisid teistest veoliikidest? Meretransport on enamasti odavam, võimaldades säästa kulusid. Lisaks avab meretransport võimaluse vedada suuri kaupu teistesse riikidesse, näiteks Ameerika Ühendriikidesse või Euroopa riikidesse, kus on sadam.
Toimetame kokkupandavaid ja lahtivõetavaid mööbliesemeid puidust, metallist, plastikust ja muudest materjalidest. Transpordime pehmet mööblit, komplekte ja komplekte, sisseehitatud ja korpust - ilma kriimustuste, mõlkude ja kiibideta
Autotootjatele ja autode edasimüüjatele asjakohane. Teostame autode kättetoimetamist autotranspordivahendite, konteinerite, treilrite ja muu transpordivahendiga
Professionaalne ja usaldusväärne kompaktsete koormate transport soodsate hindadega koos pakkimise ja lasti kontrolliga. Suur klientide baas tagab igapäevase kaubasaatmise.
Kiire ja ohutu tekstiiltoodete kokkupandud kaupade transport soodsate hindadega hoolika pakendamise ja lasti kontrolliga. Suur klientide ring tagab regulaarsed igapäevased kaubasaadetised.
Usaldusväärne ja kvaliteetne kompaktselt kokku pandud kunstiajaloolise väärtusega kaupade vedu soodsate hindadega, hoolikalt pakitud ja täpselt juhitud saatmisega.
Kompaktsete kokkupandud mööbliesemete transport soodsate hindadega hoolika pakendamise ja lasti kontrolliga. Laialdane klientide ring tagab igapäevased kaubasaadetised.
Elektroonikatoodete kompaktselt kokkupandud saadetiste kvaliteetne transport soodsate hindadega, hoolika pakendamise ja veose kontrolliga. Laiendatud kliendibaas tagab igapäevased kaubasaadetised.
Elusloomade säästev transport soodsate hindadega, hoolikas pakendamine ja loomade seisundi jälgimine. Laiendatud kliendibaas tagab igapäevased saadetised.
Rahvusvahelised meretranspordid laevadel jäävad 21. sajandil valitsevaks meetodiks kaupade tarnimiseks teistesse mereäärsetesse riikidesse. Ekspertide arvamuste kohaselt moodustavad rahvusvahelised meretranspordid igal aastal kuni 75% kogu veosemahust. Väliskaubandussuhted ei saa eksisteerida ilma võimekuseta vedada erinevaid tüüpe lasti. Moskvas ja teistes Venemaa (RF) linnades, Euroopas ja Ameerika Ühendriikides sõltub äri hoolikalt välja töötatud logistikaskeemidest, väljatöötatud tarneviisidest, valmistoodangu müügist ja tooraine hankimisest. Rahvusvahelised meretranspordid hõlmavad mitmesuguseid kaupu, kuid suurema osa moodustavad toorainete eksport ja import (peamiselt nafta ja naftatooted, kuid mitte ainult). Mere teel saadetakse ka tootmismasinad, mahukas tehnika põllumajandustöödeks, tööstuskaubad. Transpordi ja logistika ettevõtted, kellel on piisavalt võimsust, pakuvad kahte tüüpi rahvusvahelisi meretransporditeenuseid - liiniveoteenust ja tšarteriteenust. Viimane on mõeldud ühekordseks, ühekordseks reisiks. Tavaliselt tarnitakse sel viisil väike partii. Liiniveo vorm tähendab püsivaid, regulaarseid reise, mida teostatakse kindlatel marsuutidel kindlate, selle jaoks ette nähtud laevadega. Transpordiviis mõjutab veo hinna kujunemist. Samuti tuleb hindamisel arvestada, kas tegemist on šarteri või konosamendiga. See sõltub sellest, kas aluseks on riiklik õigus või rahvusvaheline õigus. Või võib-olla valitakse ajakohane šarter või bareboat-šarter? Nagu näete, on meretranspordid paljusihiline, keeruline süsteem. Selle aluseks peavad olema sügavad teadmised ja teatav äratundmine, äriintuitsioon. Et mitte pettuda, vaid vastupidi, saada ajutisi ja rahalisi hüvesid, pöörduge teenuste poole spetsialiseerunud transpordi ja logistika ettevõttesse, mis on tuttav selle spetsiifikaga mitte ainult kuulduse järgi, vaid praktikas korduvalt oma oskusi rakendades.
Merekonteinerite kasutamine kaupade vedamiseks on eksisteerinud juba üle tuhande aasta. Selle aja jooksul on tehnoloogiad märkimisväärselt täiustunud ja mitmekesistunud. Praegu kasutatakse meretranspordiks erinevaid laevatüüpe, nagu rulluisutid, bulkerid, parvlaevad, tankerid, konteinerilaevad ja kuivlastilaevad. Konkreetse laeva tüübi valik sõltub mitmest tegurist, nagu kauba iseloom, selle suurus ja omadused, samuti tellija vajadused. Näiteks sobivad tšarterite jaoks tankerid ja bulkerid vedada lahtisi koormaid ning rulluisutid või parvlaevad sobivad suurte koormate jaoks. Kuivlastilaevu kasutatakse tavaliselt toiduainete ja mittestandardsete kaupade vedamiseks.
LVR-l on sügavad teadmised meretranspordi majanduslikust tõhususest. Tõepoolest, nende vedude lõplik maksumus, arvestades suuri vahemaid, mida lasti peab läbima, jääb üsna madalaks. Meretranspordi tellimisel on ka teisi olulisi eeliseid, mida tuleks arvesse võtta. Esiteks ei nõua see erilist vaheinfrastruktuuri, peale sadama, nagu see sageli juhtub auto- või raudteetranspordi korral. Lisaks on suurte koormate vedu majanduslikult väga kasulik. Tagatakse lasti täielik ohutus, rõhutades sellise kohaletoimetamise kõrget usaldusväärsust ja ohutust. Konteinerite meretranspordi korral jääb last puutumatuks. Lisaks on oluline rõhutada selle meetodi mitmekülgsust: siin pole piiranguid mahule, kaalule, mõõtmetele ega lasti iseloomule. Meretarne võtab arvesse igat tüüpi lasti omadusi ja omadusi. Tööstus kuuleb äriringkondade taotlusi ja pakub erinevaid tüüpe konteinerite erinevate kaubatüüpide jaoks.